سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خاکم سوادکوه
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

نظر عروس و داماد نود ساله درباره عشق!!

عروس و داماد نود ساله روس معتقدند عشق واقعی، غیرممکن را ممکن می‌کند و به افراد کمک می‌کند به زندگی ادامه دهند.
به گزارش شبکه تلویزیونی روسیا الیوم این عروس و داماد روس به تازگی در یکی از روستاها در حوالی شهر وارونج روسیه به طور کاملا ناگهانی با یکدیگر آشنا شدند و در حالی که داماد نود و هشت سال و عروس هشتاد و هشت سال سن داشت با یکدیگر ازدواج کردند تا زندگی تازه ای را آغاز کنند.

این عروس و داماد زمانی با یکدیگر آشنا شدند که خودروی داماد در مقابل منزل عروس دچار مشکل فنی شد و از حرکت ایستاد و عروس برای کمک به سمت او رفت.
داماد می‌گوید وقتی پزشکان به من توصیه کردند که باید شیر تازه بخورم همسرم یک بز خرید تا همیشه شیر تازه داشته باشیم. قلب من برای همسرم می‌تپد که ازدواج با او زندگی تازه‌ای به من بخشیده است.
داماد همسر اول خود را سال‌ها پیش از دست داده است و از وی چهار فرزند دارد

[ یکشنبه 89/5/24 ] [ 4:18 عصر ] [ پاشاکلاهی ] [ نظرات () ]

آیا دوستی و روابط دختر و پسر در زندگی آینده آن ها تأثیر خواهد گذاشت؟

جواب این پرسش بی تردید مثبت است ، اما تأثیر آن در افراد متفاوت است و بستگی به محیطی که زندگی می کند ، خانواده ، نوع رابطه و… دارد .

دختران و پسرانی که به طریق غیر مشروع با فردی از جنس مخالف، رابطه دوستانه برقرار می‌کنند، ممکن است از جهات مختلف، آسیب ببینند. آسیب‌ها هرچند متوجه دختر و پسر است، اما دامنه و شدت آن درباره دختران بیش‌تر است.

آسیب‌ها عبارتند:
?ـ آسیب روانی: گاهی دختری به پسری علاقه‌مند شده و حتی خود را در اختیار وی قرار می دهد، پس از بی‌وفایی پسر و ترک وی، به شدت دچار سرخوردگی گردیده و گاهی تا مرز افسردگی و بیماری‌های شدید روانی بیش می‌رود. نیز اعتماد چنین شخصی از جنس مخالف به خاطر بی وفایی های که در نتیجه آن ارتباط دیده ، سلب خواهد شد و در زندگی آینده نمی تواند متعادل باشد.

ادامه مطلب...
[ یکشنبه 89/5/24 ] [ 4:15 عصر ] [ پاشاکلاهی ] [ نظرات () ]

آماری بسیار خواندنی: زنان و مردان غریبه چند دقیقه به یکدیگر نگاه می‌کنند؟!!

www.Funpatugh.com | سایت سرگرمی و تفریحی فان پاتوق

بیش از ?? درصد زنان چشم را اولین جذابیتی دانسته‌اند که در نگاه اول به چشم آنها رسیده است، در حالیکه همین تعداد از مردان معتقدند که چشم آنها در ابتدا مجذوب وضع کلی بدن زن می‌شود…
مردها به طور میانگین روزانه ?? دقیقه را صرف خیره شدن به ?? زن مختلف می کنند که این میزان برابر با ??? ساعت یا تقریبا ?? روز در سال است که در فاصله بین ?? تا ?? سالگی بالغ بر ?? ماه و ?? روز می‌شود.
به نوشته دیلی تلگراف، محققان دریافته‌اند که تنها این نوع مردها نیستند که جنس مخالف را ستایش می‌کنند بلکه زنها نیز روزانه ?? دقیقه را صرف نگاه کردن به ? مرد مختلف می‌کنند. این میزان نیز برابر با ? ماه به طور کلی بین ?? تا ?? سالگی است.
مارک آیرلند سخنگوی مرکز کوداک لنز ویژن که این نظرسنجی را انجام داده است، گفت: مردها مشهور به نگاه کردن به زنها هستند، اما جالب است بدانیم که آنها واقعا چه مدت را صرف این کار می‌کنند. به طور کلی یک سال از زندگی مردان صرف قفل کردن چشمهای آنها بر روی جنس مخالف می‌شود.
وی افزود: علاوه بر این زمان باید متوجه بود که مردان اگر بخواهند زنی را تحت تأثیر قرار دهند حتی حاضر به ول کردن کار خود و توقف فعالیتهای کاری تا انجام این کار هستند.
این نظر سنجی بر روی ? هزار نفر نشان داد که سوپرمارکت مهمترین نقطه تبادل این نگاههاست و بعد از آن مشروب فروشیها و کلوپ‌های شبانه قرار دارند.
اما در حالی که اکثریت مردان و زنان از اینکه کسی به آنها نگاه کند، احساس مورد توجه قرار گرفتن می‌کنند، اما افراد بیشتر دوست دارند به آن‌ها نگاه نشود. مردها با ?? درصد در برابر زنها با ? درصد معتقدند از اینکه کسی به آنها خیره شود، احساس خوشحالی می‌کنند.
?? درصد دختران از این کار احساس ناراحتی کرده و ?? درصد نیز می‌گویند این کار آنها را خجالت زده می‌کند. بیش از ?? درصد زنان چشم را اولین جذابیتی دانسته‌اند که در نگاه اول به چشم آنها رسیده است، در حالیکه همین تعداد از مردان معتقدند که چشم آنها در ابتدا مجذوب وضع کلی بدن زن می‌شود.


یک سوم از شرکت کنندگان در این تحقیق با همسر خود بر سر اینگونه نگاه‌ها بحث داشته اند و یک نفر از هر ?? نفر کارشان به جدایی از همسرشان کشیده است.
?نقطه مهمی که در آن مردان زنان را زیر نظر دارند عبارتند از سوپرمارکت، مشروب فروشیها، کلوپهای شبانه، محل کار و مغازه‌ها و ? نقطه مهمی که در آن زنان مردان را زیر نظر دارند عبارتند از: مشروب فروشیها، مغازه‌ها، وسایل نقلیه عمومی، سوپرمارکتها و محل کار.


[ یکشنبه 89/5/24 ] [ 4:10 عصر ] [ پاشاکلاهی ] [ نظرات () ]

 

استادی در شروع کلاس درس، لیوانی پر از آب به کلاس آورد و آن را بالا گرفت که همه ببینند.

بعد از شاگردان پرسید :

به نظر شما وزن این لیوان چقدر است ؟


شاگردان جواب دادند: 50گرم ، 100 گرم، 150 گرم.



استاد گفت : من هم بدون وزن کردن، نمیدانم دقیقا وزنش چقدر است، اما سوال من این است که اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم چه اتفاقی خواهد افتاد ؟



شاگردان گفتند : هیچ اتفاقی نمی افتد.



استاد پرسید : خوب اگر یک ساعت همین طور نگه دارم . چه اتفاقی می افتد ؟



یکی از شاگردان گفت : دستتان کم کم درد می گیرد.

 

استاد گفت : حق با توست . حالا اگر یک روز تمام این را نگه دارم چی؟

 

شاگرد دیگری گفت: دستتان بی حس می شود ، عضلات به شدت تحت فشار قرار می گیرد و فلج می شوند و مطمئنا کارتان به بیمارستان می کشد .

 

استاد گفت : خیلی خب ولی آیا در این مدت وزن لیوان تغییر کرده است؟

 

شاگردان جواب دادند: نه !

 

استاد پرسید : پس چه چیز باعث درد و فشار روی عضلات می شود و در عوض من باید چه کار کنم؟

 

یکی از شاگردان گفت: لیوان را زمین بگذارید.

استاد گفت: دقیقا، مشکلات زندگی هم مثل همین است، اگر آن ها را چند دقیقه در ذهن تان نگه دارید اشکالی ندارد. اگر مدت طولانی تری به آنها فکر کنید به درد خواهند آمد اما اگر بیشتر از حد نگه شان دارید. فلج تان میکنند و دیگر قدر به انجام کاری نخواهید بود . فکـر کردن به مشکلات زندگی مهم است اما بهتر است که درپایان هر روز و پیش از خواب آنها را زمین بگذارید. به این ترتیب تحت فشار قرار نمی گیرید. هر روز صبح سر حال و قوی بیدار می شوید و قادر خواهید بود از عهده هر مسئله و چالشی که برایتان پیش خواهد آمد برآیید .یادت باشد که لیوان آب را همین امروز زمین بگذاری.

زندگی همین است


[ چهارشنبه 89/5/6 ] [ 10:31 صبح ] [ پاشاکلاهی ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 19
کل بازدیدها: 160810