سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خاکم سوادکوه
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

یک نفر ..... یک جایی..... تمام رویاهاش لبخند توست و زمانی که به تو فکر می‌کنه احساس می‌کنه که زندگی واقعا با ارزشه پس هرگاه احساس تنهایی کردی این حقیقت رو به خاطر داشته باش یک نفر ..... یک جایی..... در حال فکر کردن به توست -+-+-+-+-+-+-+-+-+-

.............................................................................................

تو را به بلندی کوه‏ها، پهنای دشت‏ها، عمق دریاها و به زیبایی گل‏ها دوست دارم. تو را به اندازه‏ی تمام وجودت دوست دارم زیرا هیچ‏کس را بدین‏سان دوست نداشته‏ام! با حسرت سری جنباند و گفت: متاسفم از اینکه نمی‏توانم حرف‏هایت را باور کنم زیرا قلب کوچک من تحمّل، عشق بزرگ تو را ندارد.

..........................................................................................

روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد / احساس نمودم که دلم در خطر افتاد

تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت / زیبایی گل های بهار از نظر افتاد . . .

...................................................................................................................

مرا  عمری   به  دنبالت  کشاندی

 سرانجامم   به خاکستر نشاندی

 ربودی  دفتر دل  را  و  افسوس

 که سطری  هم   از این   دفتر نخواندی

 گرفتم   عاقبت  دل   بر  منت  سوخت

 پس  از   مرگم  سرشکی  هم  فشاندی

 گذشت   از  من  ولی آخر   نگفتی

 که  بعد  از من  به  امید  که  ماندی


[ پنج شنبه 90/1/18 ] [ 5:38 عصر ] [ پاشاکلاهی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 17
کل بازدیدها: 160798